Scholingen » Marketing

Terug naar het scholing overzicht.

Deze scholing is gedeactiveerd.

Details

In deze cursus leer je de mogelijkheden te verkennen om activiteiten van organisaties langdurig positief onder de aandacht te brengen van (bestaande en nieuwe) doelgroepen en van (bestaande en nieuwe) vrijwilligers.

Externe link: https://www.sesamacademie.nl/


Doelgroep:
Vrijwilligers, Potentiële vrijwilligers, Bestuursleden, Vrijwilligerscoördinatoren, Professionals, Vrijwilligerscentrale/steunpunt
Categorie:
Bestuur en management , PR en communicatie, Vrijwilligersbeleid , Vrijwilligerswerk
Type scholing:
training
Aangeboden in:
Centrum
Aangeboden door:
Sesamacademie
Scholingsnummer:
#465

Bestand

Extra informatie

Inhoud van de scholing

Onderwerpen die aan de orde komen:
- Microanalyse
- Macroanalyse
- Marketing doelstellingen
- Marketing mix
- actieplan.

Doel van de scholing

Cursisten leren in deze cursus om te denken over hun organisatie in termen van marketing en leren om hun organisatie in de praktijk daarnaar te laten handelen.


Overige details
  • Locatie: Guesthouse Vertoef, Nassausingel 3 te Nijmegen, trainingsruimte in soutterain
  • Aantal sessies: 1
  • Kosten: 10,00
  • Minimum aantal deelnemers: 10
  • Maximum aantal deelnemers: 15
  • De scholing wordt gegeven door: Ferdinand van Wijk, oud-projectmanager en oud-docent marketing aan de HU in Utrecht en actief als SESAM adviseur
Vindt plaats op:

Datum: 26 maart 2019
Tijd: 13:30 - 17:00


Inschrijven mogelijk tot:

25 maart 2019


Contactpersoon
  • Algemeen
  • 024 820 00 24
  • algemeen@vwc-nijmegen.nl

Heeft u al een account? Klik hier om in te loggen.

Aanmelden voor deze scholing

Inschrijven voor deze scholing is helaas niet meer mogelijk.